Ontwikkeling van menselijk potentieel
Algemeen
De ActionTypes Approach (ATA) is een innovatief hulpmiddel gericht op de ontwikkeling van menselijk potentieel, waarbij maatwerk centraal staat. Het maakt mensen effectiever in het behalen van hun doelen. ATA ondersteunt onder andere sporters, coaches, trainers, managers, docenten en werknemers door hun handelen op één lijn te brengen met wie zij zijn en wat zij nodig hebben. Dat klinkt zweverig, maar dat is het niet…
Onbewuste voorkeuren
Vanaf jouw geboorte beweeg je al op een eigen manier. Je beweegt vanuit onbewuste voorkeuren en behoeften die in jouw persoonlijkheid en motoriek zitten verweven. Iedereen heeft andere voorkeuren; dat betekent dat iedereen op een andere manier denkt, handelt, beweegt, leert, ontwikkelt en groeit. Dát is de reden waarom er bij ATA altijd sprake is van maatwerk.
Inzicht verkrijgen
Met ATA maak ik jouw individuele voorkeuren zichtbaar door middel van gesprekken, observatie en door het testen van jouw motoriek. Omdat het onbewuste voorkeuren betreft, kunnen de uitslagen niet gemanipuleerd worden en zijn de resultaten tot 96% accuraat. Jouw voorkeuren erken, respecteer en benut ik vervolgens om ontwikkeling te stimuleren. Met deze persoonlijke aanpak kan jij je volledig verbinden met jouw identiteit en zingeving, waardoor je effectiever je doelen kan behalen. We maken daarnaast jouw cognitieve, emotionele/mentale en motorische verbindingen inzichtelijk. Een totaalbenadering, waarmee beter te achterhalen is waarom je bijvoorbeeld in sommige situaties of handelingen vastloopt en waarmee je je eigen motoriek leert herkennen en benutten. Emotie en cognitie zijn namelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden en van die wetenschap wordt met de ActionTypes Approach goed doordacht gebruikgemaakt.
Voor wie
Deze training (applicatie) is speciaal ontworpen voor KNLTB leraren, voor hen die meer begrip op willen doen hoe zij zelf functioneren en wat het effect op anderen heeft. Deze applicatie is van 09.00 – 16.00 inclusief lunch en levert 8 PO punten op.